Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Tunçtürk’ü yeni görevi dolayısıyla tebrik etti.
Rektör Prof. Dr. Aydın mesajında, “Değerli hocamız Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Tunçtürk’ü, Sağlık Bakanlığı Ruh Sağlığı Bilim Kurulu Üyeliğine seçilmesi dolayısıyla gönülden tebrik ediyorum. Bu önemli görevin, hocamızın bilimsel birikimi ve tecrübesiyle ülkemizin ruh sağlığı politikalarına değerli katkılar sunacağına inanıyor; kendisine yeni görevinde üstün başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Dr. Öğr. Üyesi Tunçtürk’ün kurul üyeliğine seçilmesi, çocuk ve ergen ruh sağlığı alanında yürütülen akademik ve klinik çalışmalar açısından önemli bir gelişme olarak değerlendirildi.